سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

FIFA 2008

فیفا را می توان یکی از محبوب ترین بازیهای رایانهای دانست که توانسته برای خود طرفداران بسیار زیادی در تمامی رده های سنی جذب کند.فیفا 08 محصول کانادا شرکت EA می باشد که با تعغیرات زیادی که نسبت به نسخه های پیشن از همه لحاظ داشته است نسخه جدید بازی هوش مصنوعی بسیار دقیق روبرو خواهید شد.موتور بازی از ?? حرکت برای حمله کردن استفاده خواهد کرد. بازی دارای سیستم AI Dynamic Threat Map است که موجب ایجاد شور و هیجان در بین تماشاگران می شود. بازی کنان برای اولین از صدای واقعی برخوردارند یعنی مانند فوتبال واقعی یکدیگر را صدا می زنند و به تصمیمات داور اعتراض می کنند اما اینبار واقعا با او صحبت می کنند.
سیستم نشانه گیری برای شوت زدن در بازی نیز به دقیق ترین حالت ممکن رسیده است. در این سیستم موتور بازی این امکان را به بازیکن می دهد تا بیشتر به نقاطی شوت بزند که دروازه بان در دفع توپ در آن مناطق مشکل دارد. پس منتظر دیدن گل های بسیار زیبا باشید.
بازی دارای یک بخش جدید به نام Pro Locks است که در این حالت شما در نقش یک بازیکن جوان هستید که تلاش می کند تا پیشرفت کنید و به بالاترین سطح ممکن برسید..در FIFA 08 از یک سیستم جدید به نام Bulding Block بهره می برد که این امکان را می دهد در جرکت های تیمی با هم متحد شوید و برای پیروزی تیمتان همگی تلاش کنید.یستم Interactive Leagues که در FIFA 07 معرفی شد نیز در این نسخه هست و از لیگ های F.A. Premier League, Bundesliga, French League or Mexican 1st Division پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط ایلین در شنبه 86/12/11 و ساعت 8:57 عصر | نظرات دیگران()

البوم تصاویر دوید بکام

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید

http://www.nanjoon.com دیوید بهکام

http://www.nanjoon.com دیوید بکهام

ادامه مطلب عکس های دیگر را تماشا کنید...

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط ایلین در دوشنبه 86/12/6 و ساعت 8:39 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عکس های از سوسونو بازیگر سریال افسانه جومونگ
ماه عسل در 93 سالگی
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا